Savjetnik za korisničku podršku u pozivnom centru (m/ž)
Prijave traju do 12.05.2024
Opis posla
Telemach Hrvatska d.o.o. traži nove studente i studentice na radnom mjestu Savjetnik za korisničku podršku u pozivnom centru (m/ž).
Sve izazove korisničke podrške imaš u malom prstu i dijeliš naše uvjerenje da je za korisnika najvažnije da su usluge uvijek dostupne i lako razumljive? Prijavi se i svojim vještinama učini korisničko iskustvo u Telemachu još boljim. 😊
Nemaš radno iskustvo u korisničkoj podršci, ali znaš što želiš kao korisnik? Uz tvoju motivaciju i naše mentorstvo, nauči sve o korisnicima, tehnologiji i poslovnoj komunikaciji te postani podrška kakvu bi i sam htio dobiti.
KLJUČNE ODGOVORNOSTI:
· Zaprimanje i obrada korisničkih upita putem telefona
· Interakcija s korisnicima pružanjem relevantnih informacija, uputa, savjeta i pomoći za korištenje usluga
· Provođenje kampanja za zadržavanje korisnika
· Anketiranje korisnika
· Prezentacija, savjetovanje i prodaja Telemach usluga
· Osiguravanje visoke razine kvalitete usluge i zadovoljstva korisnika
Početak rada
03.06.2024.
Očekivano trajanje posla
1 godina
Satnica
5,25 € + bonusi
Lokacija
Radnička cesta 180, Zagreb
Radno vrijeme
fleksibilno, rad u dvije smjene
Potreban broj izvođača
10
Telemach Hrvatska d.o.o. za telekomunikacijske usluge
Način za prijavu
putem linka za prijavu ( https://online.selekcija.hr/home/job/3479/?application=true )