Savjetnik za korisničku podršku u pozivnom centru (m/ž)

Prijave traju do 12.05.2024

Opis posla

Telemach Hrvatska d.o.o. traži nove studente i studentice na radnom mjestu Savjetnik za korisničku podršku u pozivnom centru (m/ž).

 

Sve izazove korisničke podrške imaš u malom prstu i dijeliš naše uvjerenje da je za korisnika najvažnije da su usluge uvijek dostupne i lako razumljive? Prijavi se i svojim vještinama učini korisničko iskustvo u Telemachu još boljim. 😊

 

Nemaš radno iskustvo u korisničkoj podršci, ali znaš što želiš kao korisnik? Uz tvoju motivaciju i naše mentorstvo, nauči sve o korisnicima, tehnologiji i poslovnoj komunikaciji te postani podrška kakvu bi i sam htio dobiti.

 

KLJUČNE ODGOVORNOSTI:

·        Zaprimanje i obrada korisničkih upita putem telefona

·        Interakcija s korisnicima pružanjem relevantnih informacija, uputa, savjeta i pomoći za korištenje usluga

·        Provođenje kampanja za zadržavanje korisnika

·        Anketiranje korisnika

·        Prezentacija, savjetovanje i prodaja Telemach usluga

·        Osiguravanje visoke razine kvalitete usluge i zadovoljstva korisnika


Početak rada

03.06.2024.

Očekivano trajanje posla

1 godina

Satnica

5,25 € + bonusi

Lokacija

Radnička cesta 180, Zagreb

Radno vrijeme

fleksibilno, rad u dvije smjene

Potreban broj izvođača

10

Telemach Hrvatska d.o.o. za telekomunikacijske usluge

Telemach Hrvatska d.o.o. za telekomunikacijske usluge

Način za prijavu

Studentski centar u Zagrebu | 2023 | Izradio Refresh.hr